Terug

Bestellen bij BALDUR

Al meer dan 100 jaar tuinervaring plus het feit dat wij kwaliteit hoog in het vaandel hebben maken dat onze klanten zeer tevreden zijn. BALDUR levert de beste kwaliteit.

Wettelijke garantie

De ondernemer staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.


Levering
De levering is afhankelijk van de weergesteldheid en vindt plaats wanneer het voor het geleverde groenproduct de juiste tijd is om het te planten .

Zodra wij uw bestelling verzonden hebben ontvangt u van ons een e-mail zodat u weet dat uw pakket binnen 2-3 dagen thuis bezorgd wordt.
 

Meer dan 100 jaar tuinervaring en nadrukkelijk kwalitatieve gedachten zijn bij Baldur de basis voor de hoge tevredenheid van de klanten. Baldur levert Uw bestelling in TOP kwaliteit!

 

vanaf augustus- eind november :

Vaste planten,  sierstruiken en fruit, bloembollen

vanaf begin oktober – eind november  :

Rozen

het gehele jaar :

zaad, tuinaccessoires, kamerplanten, zomer aanbiedingen

De bestellingen ontvangt u indien mogelijk in één levering. Mocht er een artikel uitverkocht zijn dan informeren wij u daar zo spoedig mogelijk over, uiterlijk bij aflevering van de rest van de bestelling. Informatie over de optimale tijd om te planten per product kunt u bovendien vinden op onze website bij productinformatie.

Opmerking: Ons aanbod geldt onder voorbehoud van levermogelijkheid. Mocht een artikel uitverkocht zijn of door natuurlijke omstandigheden niet leverbaar, dan zullen wij u zo spoedig mogelijk daarover informeren. Uiterlijk bij levering van de resterende bestelling.

 

Herroepingsrecht
De koopovereenkomst komt op onze website tot stand na het bestelproces, wanneer de klant op kopen klikt en hiermee de bestelling bevestigt.

U kunt de ontvangen goederen zonder opgaaf van redenen binnen 2 weken terugsturen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.

Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons via een ondubbelzinnige verklaring bv. schriftelijk per post, fax of een e-mail, al dan niet met inbegrip van het modelformulier, te sturen naar:info@baldur-nederland.nl.om ons op de hoogte te stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.  Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail enz.. dient u de producten terug te sturen 

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij verzoeken u voordat u een pakket retour stuurt eerst contact met ons op te nemen.
Het liefst per e-mail:
info@baldur-nederland.nl

Het retouradres is:
BALDUR-Nederland
Postbus 495
3330 AL Zwijndrecht

De kosten voor retourzending nemen wij voor onze rekening. 


Verzendkostenregeling

BALDUR-verzendkosten
(planten, tuinaccessoires)

5,95 €

Versendkosten naar België

BALDUR- Hoofdassortiment

 

7,95 €

Prijsgarantie

Alle prijzen zijn inclusief BTW  (planten 6%, toebehoren 21%)

Zij gelden tot 30.06.2016 zolang de voorraad strekt. Het is mogelijk dat een speciale aanbieding op grond van de grote vraag, of bij planten op grond van een teeltdefect

reeds voor 30.06.2016 uitverkocht is.

De prijs op het moment van bestelling is de geldige prijs. In het geval van speciale aanbiedingen kunt u bij het betreffende artikel informatie vinden over de duur van de actie!

Betaling
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

1. Creditcard
Indien u met creditcard wilt betalen graag online of telefonisch bestellen. Wij accepteren Visa, Mastercard/Eurocard en American Express.

2. Overboeking
U dient het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te betalen. Het bedrag staat op de factuur die u in het pakket vindt bij de geleverde goederen.

3. iDeal
U kunt hier via uw eigen bank uw bestelling direct bij de online bestelling afrekenen. Veilig en vertrouwd.

Bij nieuwe klanten kan het in uitzonderingsgevallen voorkomen dat we om een voorschot vragen. Afhankelijk van de hoogte van de factuur, de klantenstatus (nieuwe klant, vaste klant) of uitkomst van kredietwaardigheidscontrole, kan het zijn dat een klant niet op alle bovenstaande manieren kan betalen.


Zo eenvoudig kunt in de BALDUR-webwinkel bestellen
Stap 1: Leg de door u gewenste producten in uw winkelmandje. Wanneer u klaar bent met uw inkoop dan klikt u rechtsboven op “ mijn winkelmandje”. Daarna klikt u op de link “ naar de kassa”.
Stap 2: Kies of u wilt inloggen op uw account als u al geregistreerd bent, of om een eigen account aan te maken dan wel om zonder account te bestellen.
Stap 3: Als u een nieuwe klant bent en u heeft gekozen voor het aanmaken van een account dan voert u uw adres- en betaalgegevens in en kiest u een wachtwoord. Als u al ingelogd bent dan kunt u gelijk verder naar stap 4.
Stap 4: Bij het overzicht: “bestelling controleren en verzenden” kunt u nog 1x alles controleren. Aansluitend stemt u in met de Algemene Voorwaarden door op het vakje te klikken en tot slot op het vakje: “ bestelling afsluiten”.

Bij Baldur ingediende vragen of klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een vraag of een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Baldur binnen de termijn van 14 dagen geantwoord wanneer een meer uitvoerig antwoord te verwachten is. Als een klacht niet tevredenstellend door ons is opgelost, kunt u een klacht indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.')


Klantenservice
BALDUR-Nederland
Postbus 495
3330 AL Zwijndrecht
info@baldur-nederland.nl

Identiteit van de ondernemer
BALDUR-Nederland/ Firma BALDUR-Garten GmbH
Albert- Einstein-Allee 4-6
64625 Bensheim, Duitsland
Directie: Bernd Koch, Gunnar Matthes
HRB 2448 Darmstadt Duitsland
BTW Reg. Nr. DE 811577383

omhoog